Jump to content

Atsiblokavimo apeliacijos


Max_Tosha

Rekomenduoti pranešimai

 logo100.png 

MgmOIKg.png

Atsiblokavimo apeliacijos

Kas yra atsiblokavimo apeliacijos?

Atsiblokavimo apeliacijos yra anketų formos, kurios yra pildomos žaidėjų tuo atveju, kai žaidėjai mano, kad buvo nepagrįstai užblokuoti LMG5.LT Serveryje (tiek Serverio sistemos, tiek ADMIN narių) ir nori, kad būtų atblokuoti nemokamai.

Kaip nusipirkti atsiblokavimo (UNBAN) paslaugą?

Daugiau informacijos apie tai, kaip galite atsiblokuoti mūsų Serveryje galite sužinoti čia:

MgmOIKg.png

Kaip teisingai užpildyti atsiblokavimo apeliaciją?

  1. Atsiblokavimo apeliaciją pildykite tik tuo atveju, jeigu esate įsitikinęs, kad užblokavimą nuo Serverio arba nuo ADMIN nario gavote nepagrįstai. Forumo nariai už nepagrįstas ir (ar) melagingas atsiblokavimo apeliacijas gali gauti Forumo įspėjimų ir būti užblokuoti Forume.
  2. Atsiblokavimo apeliacija kurkite kaip naują temą.
  3. Atsiblokavimo apeliacija turi būti užpildyta ne vėliau kaip per 24 val. nuo gauto užblokavimo.
  4. Atsiblokavimo apeliacijos temos pavadinimas privalo būti tokia forma: „UNBAN [Jūsų Vardas_Pavardė]“.
  5. Atsiblokavimo apeliaciją privalote pildyti pagal žemiau pateiktą anketos šabloną (žr. Anketos šablonas).
  6. Atsiblokavimo apeliacijoje privalote nurodyti užblokavimo informaciją arba pateikti vaizdinę medžiagą dėl gauto užblokavimo. Užblokavimo informacija žaidėjui yra rodoma jungiantis prie Serverio vartotojo paskyros.
  7. Atsiblokavimo apeliacijoje privalote pateikti vaizdinę medžiagą, kuri būtų neapkarpyta, neredaguota ar kitaip neretušuota.
  8. Atsiblokavimo apeliacijoje galima pildyti tik dėl vieno vartotojo paskyros atsiblokavimo.
  9. ADMIN narys, kuris suteikė užblokavimą privalo per 24 val. atsakyti į žaidėjo atsiblokavimo apeliaciją ir atitinkamai pateikti vaizdinę medžiagą (jeigu būtina).

Ar privaloma pateikti savo žaidimo POV dėl gauto užblokavimo?

POV reiškia „Point of View“. Žaidėjai gavę užblokavimą neprivalo pateikti savo POV, kad būtų atblokuoti. Tačiau siekiant išsklaidyti abejones, kilus neaiškumams, rekomenduojama išsaugoti savo POV ir ją pateikti pildant atsiblokavimo apeliaciją.

Užblokavimo negavau, bet rodo, kad esu užblokuotas. Ką daryti?

Jeigu užblokavimo nuo Serverio ar ADMIN nario negavote, bet jungiantis prie Serverio vartotojo paskyros Jums rodo užblokavimą – reiškia, kad sutapo Jūsų vartotojo paskyros duomenys su kito žaidėjo vartotojo paskyros duomenimis (pavyzdžiui, IP adresas, hwid, socialID ar pan.).

Tokiu atveju, mes neatblokuosime užblokuotos vartotojo paskyros. Jūs turėtumėte įsitikinti, kad nesinaudojate tuo pačiu IP adresu, kompiuteriu, GTA V paskyra su kitu žaidėju. Jūs turėtumėte įsitikinti, kad jungiatės su teisingais duomenimis; nesinaudojate nelegaliomis programomis.

Ilgai laukiu atsakymo į atsiblokavimo apeliaciją. Ką daryti?

Įprastai į atsiblokavimo apeliacijas atsakome per 24 valandas. Tuo atveju, kai yra viršijamas šis laukimo laikotarpis – galite atsiblokuoti už kreditus pats, o vėliau paaiškėjus, kad užblokavimas buvo nepagrįstas – grąžinsime išleistus kreditus atgal.

MgmOIKg.png

Anketos šablonas

1. Jūsų Vardas_Pavardė
2. Kas užblokavo (Serveris / ADMIN nario Vardas_Pavardė)?
3. Užblokavimo informacija (nuotrauka)
4. Kokia paskyra naudojatės?
5. Jūsų POV arba papildomi komentarai (nebūtina)

 

MgmOIKg.png

Buvo naudinga? Bulb.png

xN34EZc.png

iu2ADkz.png

Started from the Max, now we are Tosha.
Max_Tosha

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Aktyvių narių   0 nariai

    • Nėra registruotų vartotojų, peržiūrinčių šį puslapį.
×
×
  • Kurti naują...