Jump to content

Sandėlių sistemos keitimas


Caped_Baldy

Rekomenduoti pranešimai

1. Jūsų slapyvardis (Vardas_Pavardė): Caped_Baldy
2. Tavo išsamus ir detalus pasiūlymas

Pradžioje norėčiau aptarti dabartinę sandėlių sistemą. Sakyčiau ji nėra labai įtraukianti ir yra gan neįdomi. Pagrinde tam, kad pasiimti sandėlį, gaujoms reikia surinkti kuo daugiau taškų, todėl gaujos labiau koncentruojasi ne į tai, kad linksmai pakovoti kovos lauke, o pasidaryti kuo palankesnę situaciją sau, kad pririnkti daug taškų ir pasisavinti sandėlį.

Paprastas pavyzdys: gauja A ruošiasi užimti gaujai B priklausantį sandėlį. A atsiveža mašinas priedangai, pasiskirsto kas renka taškus, kas laiko tam tikras pozicijas. Tarkim gauja B apie tai nieko nežino ir atlieka kažkokią pašalinę veiklą. Užėmus sandėlį, kol B gauja atvažiuos ginti savo teritorijos, A gauja jau bus surinkus 50+ taškų, jei yra pakankamai žmonių. Turint tokį taškų pranašumą, realiai A gaujai net nebereikia toliau jų rinkti, todėl galima tiesiog šaudytis. Tuo tarpu B gaujai reikia ir taškų pririnkti, ir dar papildomai atsišaudyti, todėl laimėti jai šansų yra labai mažai, jeigu nėra pakankamo žmonių kiekio tam padaryti. Tokiu būdu kiekvieno sandėlio veiksmo pradžioje baigtis jau +- yra žinoma. Galit sakyti, kad gauja B gali taip ruoštis sandėlio gynimui, kaip dabar dauguma ir daro, tačiau tai yra šiokia tokia nesąmonė. Gaujos B nariai negali nieko kito veikti apart važinėjimo aplink sandėlį ir žiūrėjimo ar niekas jo neužims, o jei ir bando užimti, tai B gali bandyti neleisti priešams to padaryti šaudant ir t.t., ir visa tai gali tęstis iki valandos, kol praeis sandėlio užėmimo laikas ir galų gale sandėlio niekas taip ir neužims, o laikas, medikamentai bei šarvai bus sugaišti perniek.

Todėl siūlau išimti tą bereikalingą taškų rinkimą, o vietoj to šiek tiek automatizuoti sistemą:

#1 Pasiūlymas: 

Padaryti sandėlių taškų sistemą panašią į naujos DM arenos „Respawning“ rungtynių tipo taškų sistemą, t.y.:

Sandėlio veiksmo metu yra renkami taškai, kurie yra gaunami už kitos gaujos nario nužudymą.

Sandėlį pasisavina gauja surinkusi daugiausiai taškų.

Jeigu abiejų gaujų taškai yra lygūs, sandėlį pasisavina ginančioji gauja.

Jeigu sandėlio niekas negina, tada sandėlį pasisavina puolančioji gauja.

#2 Pasiūlymas: 

Padaryti taškų sistemą pagal gaujų narių laiką, praleistą sandėlio zonoje.

Tarkim gaujos narys sandėlio zonoje praleidžia 1 min., tokiu atveju gauja gauna +1 tašką, laiką ir taškų kiekį galima koreguoti, čia tik pavyzdys.

Sandėlį pasisavina gauja surinkusi daugiausiai taškų.

Jeigu abiejų gaujų taškai yra lygūs, sandėlį pasisavina ginančioji gauja.

 

Pats esu linkęs labiau pritarti pirmam pasiūlymui, kadangi su antru gali atsirasti šiokių tokių apėjimo būdų (galima nesišaudyti, o tiesiog rasti vietą kur pasislėpti ir sau ramiai buginti taškus, taip pat gaujai, turinčiai daugiau žmonių yra žymiai daugiau šansų laimėti, nes kita gauja negalės jų visų iššaudyti ir t.t.)


3. Kuo ši sistema bus naudinga?: Nereikės rinkti taškų, visi galės dalyvauti susišaudyme, ypač naujokai, kurie nelabai dar moka šaudyt ir labiau patyrusių žaidėjų yra verčiami rinkti taškus galės taip pat mokytis šaudyti, nereikės stebėti, kad niekas neužimtų tavo sandėlio ar trukdyti kitai gaujai tai padaryti, tarp sandėlių veiksmų galima bus ramiai užsiimti pašaline veikla, nereikės papildomai ruoštis sandėlio veiksmui (aišku galima tarkim atsivežti mašinų, kad lengviau butų išlaikyt tam tikras pozicijas), žodžiu visas dėmesys bus skiriamas šaudymui, o ne taškų rinkimui (manau daugelis to ir norėtų).

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Būsiu prieš. Ties abiejais pasiūlymais, matau tas pačias spragas, kurias apibūdinai dabartinėje sistemoje.

1. A gauja užiminėja B gaujos sandėlį, B gauja palaukia paskutinės minutės, surenka kuo daugiau žmonių ir atvažiavę paskutinę minute, "išneša" visus A gaujos narius, taip "apsigyne" savo sandėlį. Bullshit, tiesa?

2. Kuom skiriasi taškų surinkimas, nuo laiko prabuvimo zonoje ir už tai taškų gavimo? Kol B gauja atvažiuos, A gauja turės jau didelį taškų pranašumą, kaip ir dabartinėje sistemoje.

 

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

prieš 33 minutes(-čių), Wackyre_Kersin rašė:

Būsiu prieš. Ties abiejais pasiūlymais, matau tas pačias spragas, kurias apibūdinai dabartinėje sistemoje.

1. A gauja užiminėja B gaujos sandėlį, B gauja palaukia paskutinės minutės, surenka kuo daugiau žmonių ir atvažiavę paskutinę minute, "išneša" visus A gaujos narius, taip "apsigyne" savo sandėlį. Bullshit, tiesa?

2. Kuom skiriasi taškų surinkimas, nuo laiko prabuvimo zonoje ir už tai taškų gavimo? Kol B gauja atvažiuos, A gauja turės jau didelį taškų pranašumą, kaip ir dabartinėje sistemoje.

 

1. Sutinku, tokiu atveju galima būtų tokius dalykus apriboti su tam tikromis taisyklėmis arba net padaryti tai sistemiškai, tarkim jei keli ginančiosios gaujos nariai nepasirodo kokių 5-10 minučių bėgyje, tuomet nėra reikalo toliau tęsti sandėlio užėmimo ir sandėlis iškart automatiškai pereina puolančiųjų pusėn.

2. Skiriasi tuo, kad atvykus B gaujai jai iškart yra daugiau šansų apsiginti, nes nebereikia ir rinkti taškus, ir šaudytis, ką labai sunku daryt kartu ypač mažesnei gaujai, todėl reikėtų tik šaudytis, t.y. išvalyti priešingos gaujos narius ir bandyti kuo ilgiau išsilaikyti zonoje.

Pagrindinis aspektas čia yra to rankinio rinkimo panaikinimas, aš siūlau jį automatizuoti, jei ne mano siūlomais būdais, tai kitais.

Redaguota nario Caped_Baldy
Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Nežinau, nežinau. Padarius taip, kad gauja ilgiausiai prabuvus zonoje laimi tiesiog būtų žaidimas ant masės. Kas daugiau galvų pririnks ir mėsos. Nemanau jog to reikia.

O kas liečia nužudymą ir taškų gavima, tai su tuo sutikčiau. Tik manau reiktų padidinti sandėlių zonas.

Redaguota nario Justinas_Brigada

6rIiQWn.png.6590d177ddf25aac320f84eda6a7c740.png

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Del pakitimu uz, tikrai dabartine sistema sucks. Siuo metu ivardytos problemos daugiau nei akivaizdzios - puolanti gauja prirenka daug tasku, kol ginanti gauja atsiveza vtm, gal net susiperka medikamentus ir kitaip pasiruosia. Tokiu atveju net jeigu ginanti gauja ir yra akivaizdziai pranasesne, surenka daugiau killu ir ilgiau islaiko sandelio rinkima vis tiek yra tikimybe prarast sandeli del praprasciausio nariu trukumo. Ginant mazumoje gali neuztekti laiko surinkt reikiama tasku kieki, net jeigu rinkima islaikai 15 minuciu, kai tuo tarpu puolanti gauja renka tik pirmas 5 min.

As asmeniskai prideciau dar 3 problemos sprendimo buda: vietoje dabartinio tasku rinkimo ideti hold spota. Tarkim uzimti sita spota uztruktu tiek kiek dabar surinkti viena taska, tam jog ji uzimti uztektu ir vieno gaujos nario. Uzemus taska skaiciuojasi laikas iki tol, kol atbega priesininku gaujos narys ir lygiai taip pat uzima ta taska. Tuomet laikas skaiciuojasi varzovam. Visa sandelio esme butu islaikyti ta taska, neleisti prie jo pribegti priesam kol tiksi laikas. Kancofkej laimi gauja ilgiau islaikiusi si spota. Tokiu budu isvengtume to nuobodaus tasku rinkimo ir issprestume neteisybe, visi gautu sudalyvauti veiksme, nesvaistytu laiko ant rinkimo.

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Registruokitės arba prisijunkite norėdami atsakyti

Jūs turite būti narys norėdamas palikti atsakymą

Registruotis

Užsiregistruokite mūsų tinklapyje. Tai paprasta!

Registruotis

Prisijungti

Jau esate užsiregistravęs? Prisijunkite čia

Prisijungti dabar
  • Aktyvių narių   0 nariai

    • Nėra registruotų vartotojų, peržiūrinčių šį puslapį.
×
×
  • Kurti naują...