Jump to content

saul'o pasiūlymai


Saul_Combs

Rekomenduoti pranešimai

Anketos šablonas

1. Jūsų slapyvardis (Vardas_Pavardė): Saul_Combs
2. Tavo išsamus ir detalus pasiūlymas

| SMULKESNI PAKEITIMAI
> Didelė dalis šių idėjų ir/ar pasiūlymų buvo siūlyta manęs prieš metus. Sąrašą papilddžiau, išėmiau jau įgyvendintas idėjas, palikau svarbias, dar neįgyvendintas idėjas.

  • Fūristų narkotikų kroviniai — padaryti taip, kad fūristai, pristatę nelegalų narkotikų krovinį, gautų 30-50 narkotikų gaminimo patirties (XP).
  • Gaujos — leisti gaujų lyderiams pasiūlyti sisteminę sąjungą kitai gaujai (arba gaujoms), kuri leistų gaujų, kurios yra susijungusios sistemiškai, nariams turėti bendrą pokalbį - /gs. Tai padėtų gaujoms gamyklose koordinuotis tarpusavyje (jei, pvz., dvi gaujos kovoja prieš teisėsaugą gamykloje).
  • Dėžių atidarymas — padaryti dėžių atidarymą įdomesnį, padaryti panašią animaciją kaip į CS skin rollinimą (šitas buvo žadėtas prieš metus Edgaro, tik neberandu žinučių),
Spoiler

image.png.9f7272a380cc95e1ed02631c0e297feb.png

kažkas panašaus jaučiu, nepamiršti skip mygtuko irgi įdėt

  • Narkotikų rinkimas gamyklose: renkant po 2 vienetus narkotikų ingredientų (kai surenki jų 10 tūkst.), duoti po 2 XP narkotikų gaminimo lygio, o ne po vieną.
  • /sms ir kt. komandų pakeitimai: leisti žaidėjui rašyti /sms žinutę arba suveikti tam tikrą komandą, kuriai reikia slapyvardžio ar ID argumento (pvz. /info), pagal antrą žmogaus slapyvardžio dalį, t.y. šiuo metu eina tik /sms Saul (arba /sms Saul_Combs), o būtų efektyvu, kad taip pat eitų /sms combs.
  • Rangai: 
    • Gaujoms padaryti taip, kad lyderių ir colyderių rangai gaujos chate taip pat atsispindėtų (vietoj to, kad būtų Co-Lyderis ir Lyderis), kadangi šiuo metu padaryta taip, kad tuos rangus galima matyti tik per /info lenteles. Galima taip pat būtų padaryti taip, kad co-lyderiams ir lyderiams būtų parašytas rangas prie jų žinutės, kaip ir paprastiems gaujos nariams, tačiau skliausteliuose po rango būtų parašyta (co-lyderis) arba (lyderis).
    • Darbams padaryti taip, kad direktorių ir pavaduotojų rangai darbo racijoje taip pat atsispindėtų (vietoj to, kad būtų Direktorius ir Pavaduotojas), kadangi šiuo metu padaryta taip, kad tuos rangus galima matyti tik per /info lenteles. Galima taip pat būtų padaryti taip, kad direktoriams ir pavaduotojams būtų parašytas rangas prie jų žinutės, kaip ir paprastiems darbuotojams, tačiau skliausteliuose po rango būtų parašyta (direktorius) arba (pavaduotojas).
  • DM arena: mirus žaidėjui automatiškai užtaisyti jam ginklą (reloadint kulkas), kadangi miršti su viena kulka likus ginkle ir vėliau reloadint turi vidury fighto.
  • Azartiniai žaidimai:
    • Padaryti daugiau azartinių žaidimų, kuriuos galima žaisti žmogus VS žmogus (kaip moneta). Jie galėtų būti pasiekiami taip pat, kaip ir monetos žaidimas, tačiau vietoj monetos mygtuko būtų kitas mygtukas 🎲 Azartiniai žaidimai“, kurį paspaudus būtų galima pasirinkti norimą siūlyti žaisti kitam žaidėjui azartinį žaidimą. Simple pavyzdys naujo azartinio žaidimo:
      • Kauliukas — žaidėjai meta kauliuką, išmetęs didesnį skaičių - laimi, išmetus tą patį skaičių - lygiosios, niekas ne(pra)laimi nieko.
    • Padaryti UI lenteles azartiniams žaidimams. Šiuo metu, žaidžiant monetą, yra tik parašomas į bendrąjį pokalbių langą laimėtojas, tačiau galima tikrai būtų padaryti simple UI, kuris atsidarytų abiems žaidimą žaidžiantiems žaidėjams, ir kuris po kelių sekundžių parodo rezultatą.
      • UI lentelių sudedamoji dalis monetai (autorines teises į šitus galit nusipirkt už kelis eurus, jei jums rūpi):
      • UI lentelę būtų iškart įmanoma išjungti su ESC mygtuku.
    • Žaidimas „Atspėk spalvą“, kurį galima būtų įdėti tam pačiam lažybų punkte ar pastate, kur bus blackjack'as. Sistema paprasta - žaidėjas ateina, stato norimą sumą, ir spėja vieną iš dviejų spalvų. Jei atspėja - pinigai pasidvigubina, ir žaidėjas turi pasirinkimą eit double or nothing, arba pasitraukti iš žaidimo.
    • Leisti žaidėjams užsikoduoti nuo azartinių žaidimų tam tikrame punkte arba su tam tikra sistema GUI lentelėje — mėnėsiui, trims mėnėsiams arba pusmečiui. Paminėsiu, kad galit padaryt paslaugą už kreditus užkodavimą nusiimti, taip gaunant PELNĄ, nes čia tikriausiai yra varomasis varikliukas.
  • Sumažinti INPUT lag'ą ant obuolių, apelsinų, persikų ir kt. skynimo. Ateini prie medžio, paspaudi skinti, nukrenta FPS iš 100 į 60 ir dar po SPACE paspaudimo, serveris registruoja tik po geros pusės sekundės.
  • Padaryti Žaidėjų TOP'ą „Daugiausiai laimėjęs Blackjack žaidime“ arba „Daugiausiai laimėjęs kazino“. Pridėti kelis argumentus pasirinkus per M šį žaidėjų top'ą: per visą laiką ir vienu metu. Galbūt net gi nurodyti gryną pelną skliausteliuose - viskas open administracijos interpretacijai. Taip pat galima pridėti į /info > Kita statistinius duomenis apie azartinių lošimų laimėjimus, pralaimėjimus ir pan.
  • Ištrinti policijos darbuotojų pastatytus trikojus, jei policijos darbuotojas atsijungia.
  • Užfiksuoti autopilotą išlipant iš tr. priemonės. Tai yra, kai užfiksuoji autopilotą sėdint tr. priemonėje, pvz. ant 120 km/h, ir išlipi iš tr. priemonės bei vėl į ją įlipi, autopilotas vis tiek būtų paliktas įjungtas. Galima perdaryti sistemą į user-based, kur į bet kokią mašiną įlipus užfiksuotas autopilotas lieka, arba į car-based, kur įlipus į tr. priemonę, kurioje buvo užfiksuotas autopiloto greitis, bet kuriam žaidėjui į ją ilipus, jis išliktų.
  • Leisti žaidėjams savo inventoriuje merg'inti daiktus, kurių galima turėti po kelis stack'us. (žr. citatos laukelį dėl platesnio aprašymo)
    Spoiler
    • Žaidėjui turint daiktą, kurio maksimalus vienetų limitas yra 10 (pvz. Remonto komplektas), ir turint du jo stack'us, kuriame vienas yra 6, o kitame 4 vienetai to pačio item'o (itemid lyg ir nesiskiria), leisti žaidėjui vilkti vieną stack'ą to pačio itemo ant kito, ir taip susidarytų vienas stack'as vietoj dviejų, ir užimtų mažiau vietos. Jei, pavyzdžiui, žaidėjas turi viename stack'e 6 vienetus, o kitame 5 vienetus, susidarytų vienas stack'as 10-ies vienetų, ir kitame stack'e liktu 1 vnt. Remonto komplektas daikto.

    image.png.590e363abd8ad14c71f4115f65acfc5b.png

    • Jei netyčia sakytumėte, kad „išmesk daiktą, paimk jį atgal, ir viskas susitvarkys“, mechanikai tokios galimybės su remonto komplektais ir degalų bakeliais neturi, nes jie tiesiog pradingsta (t.y., tuomet būtų iššvaistyti pinigai). Taipogi, šie stack'ai galimai atsiranda skirtingi todėl, nes vieni remonto komplektai paimti iš mechanikų sandėlio, kol kiti ištraukti iš konteinerio, bet nei vieno iš jų neina vis tiek išmesti, tai what's the point?
  • Leisti žaidėjui savo inventoriuje vilkti daiktus į norimas vietas, taip suorganizuojant savo inventorių taip, kaip žaidėjui individualiai patogu.
  • Neleisti žaidėjui parduoti tr. priemonės serveriui, jei ji yra konfiskuota bet kurioje konfiskuotų tr. priemonių aikštelėje [KMA].

 

QcgIR28.png

| BANKOMATAI [NEW 08.05]

1️⃣ BANKOMATŲ PASKRITIS,

Bankomatų pridėjimas į projektą leistų žaidėjui daug greičiau išsiimti pinigus iš banko, vietoj to, kad važiuoti į patį miesto banką. Dabar, kai įdėtas kazino pastatas, bankomato prie šio pastato tikrai reiktų daugumai žaidėjų, tačiau jie turi arba teleportuotis, arba neduok Dieve neturi VIP narystės, tai turi važiuot iki Pillbox Hill banko.

2️⃣ BANKOMATŲ FUNKCIJOS,

  • Įdėti pinigus į banko sąskaitą,
  • Išimti pinigus iš banko sąskaitos.

Aukojimų į fondus ir pinigų išsiemimo iš algos funkcijos lieka pagrindiniuose bankuose, kad jie vis tiek būtų aktualūs.

3️⃣ GALIMOS BANKOMATŲ VIETOS,

  • !!! Prie Kazino pastato įėjimo,
  • Degalinėse arba parduotuvėse (ne visose, leidžiu interpretuoti Edgarui),
  • Prie Motelio pastato,
  • Prie garažo,
  • !!! Netoli Mirties salos įėjimo,

Tai yra tik preliminarios vietos, kuriose galėtų būti reikiami bankomatai. Jų galima pridėti tikrai daug daugiau, ir su jais ateityje padaryti daugiau sisteminių funkcijų, pvz. žaidėjas galėtų bandyti grobti bankomate esančius pinigus ir pnš., bet pirmiausią geriausią būtų juos turėti.

 

QcgIR28.png

 

| AKSESUARŲ BONUSAI

1️⃣  AKSESUARŲ TIPAI.

Jei į projektą kada nors bus įdedami aksesuarai, noriu pasiūlyti aksesuarų bonusus, kuriuos jau galima pritaikyti ir kaukėms, esančioms serveryje.

❗AKSESUARAI, TURINTYS BONUSĄ

Šie aksesuarai, tuo tarpu ir kaukės, būtų pakankamai reti serveryje. Aksesuaras prarastų bonusą, kai aksesuaro būklė pasiekia 25%. Kadangi aksesuarų ar kaukių bent jau šiuo metu susitaisyti neina, tai nebūtų didelis ekonominis lūžis. Juos galima būtų gauti iš dėžių, šventinių eventų ir pan.

 ❗AKSESUARAI, NETURINTYS BONUSO

Šiuos aksesuarus būtų galima gauti iš drabužinių, aksesuarų parduotuvių (jei tokios bus), kaip yra ir dabar. Tai tiesiog aksesuarai, kurie pagyvintų žaidėjo išvaizdą, ir apie kuriuos yra rašoma kituose pasiūlymuose.

2️⃣ AKSESUARŲ BONUSŲ TIPAI.

  • Žvejybos patirties bonusai,
  • Algos bonusai (galėtų būti tik paskirtiems darbams su pakvietimu, pvz. fūristo kepurė),
  • Narkotikų gaminimo XP bonusai,
  • Narkotikų efekto sumažinimo bonusai,
  • Narkotikų naudojimo cooldown sumažinimo bonusai, 
  • Žaidėjo patirties bonusai.

3️⃣ KAIP VEIKTŲ AKSESUARŲ BONUSAI?

Šis punktas yra pilnai subjektyvus, tačiau aš siūlau pgr. administracijai du šio pasiūlymo bonusų veikimo implementacijos būdus:

  • Bonusai gali pridėti tam tikrą kiekį to XP, efekto sumažinimo laiko (sekundėmis) arba €, pavyzdžiui:
    • jei žaidėjas turi aksesuarą, tarkime Kaukė #547, kuris turi darbo su pakvietimu algos bonusą, kuris prideda 20€ prie žaidėjo algos, tad žaidėjas, kuris turi einamąją algą 520€ į minutę, bonusas tiesiog pridėtų tuos 20€ ir žaidėjo alga užsidėjus šį aksesuarą būtų 540€ į minutę sėdint darbiniame transporte.
  • Bonusai gali pridėti tam tikrą 'multiplier' (daugiklį) to bonuso, pavyzdžiui:
    • jei žaidėjas turi aksesuarą, tarkime Kaukė #547, kuris turi darbo su pakvietimu algos bonusą, kuris prideda x0.1 prie žaidėjo algos, tad žaidėjas, kuris turi einamąją algą 520€ į minutę, bonusas tiesiog pridėtų tą daugiklį prie jo algos ir apskaičiuotų kokia būtų galutinė žaidėjo algą (šioje situacijoje: 572€ į minutę).

❗ Bonusai neturėtų veikti kol žaidėjas yra AFK rėžime ir neturėtų pridėti jokios naudos, tad bonusai neturėtų padėti žmonėms dar labiau buginti algą.

 

QcgIR28.png

| KITA INFORMACIJA

  • Įgyvendintų idėjų iš šios temos (nuo 2025.07.12) 0
  • Tema nuolat bus atnaujinama, koreguojama — į ją bus pridedami/iš jos bus ištrinami punktai, kuriuos pgr. administracija jau įgyvendino.

—saulcombs

Redaguota nario Saul_Combs
Bankomatai, 08.05

frontline.

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

prieš 13 minutes(-čių), Gianni_Blanco rašė:

geri pasiulymai bet edga neskaitys vistiek seniuk ir nei vieno neigyvendins :DD edga jei skaitai tai gal pasimk chatgpt premium greiciau updeitus pradesi leist arba duok mum su @Cortez_Lukasprisoksim prie kodo bsk

teisingai, pasiulymai tikrai tobuli, bet ar juos darys?? nemanau tai ties tuom baigiam

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Registruokitės arba prisijunkite norėdami atsakyti

Jūs turite būti narys norėdamas palikti atsakymą

Registruotis

Užsiregistruokite mūsų tinklapyje. Tai paprasta!

Registruotis

Prisijungti

Jau esate užsiregistravęs? Prisijunkite čia

Prisijungti dabar
  • Aktyvių narių   0 nariai

    • Nėra registruotų vartotojų, peržiūrinčių šį puslapį.
×
×
  • Kurti naują...