Jump to content

Pasiūlymas dėl „Play to Earn“ modelio pakeitimo: Dienos loterijos sistema


Paul_Nesu

Rekomenduoti pranešimai

Anketos šablonas

1. Jūsų slapyvardis (Vardas_Pavardė): Paul_Nesu

Esama situacija:
Šiuo metu serveryje veikia laiko užduočių sistema, pagal kurią žaidėjas, praleidęs 4 valandas serveryje, gauna 50 000 serverio valiutos. Nors tai gali būti šiokia tokia pagalba naujiems žaidėjams, praktiškai ši sistema nesuteikia pakankamos motyvacijos ilgiau žaisti ar grįžti kasdien. Serverio valiutos vertė – ypač aktyviems žaidėjams – yra nedidelė, todėl ši užduotis greitai tampa nepatraukli ir nebemotyvuojanti. Trūksta azarto, išskirtinumo jausmo ir žaidimo vertės.


2. Tavo išsamus ir detalus pasiūlymas:

Siūlau dabartinę „už laiką“ sistemą pakeisti arba papildyti dienos loterijos modeliu, kuris sukurtų daugiau azarto ir motyvacijos. 

Kaip tai veiktų:

  • Žaidėjas, praleidęs 4 valandas serveryje, vietoj tiesioginės valiutos gauna unikalų 6 skaitmenų kodą.

  • Pranešime žaidėjui nurodoma, kad šį kodą galima panaudoti dalyvavimui dienos loterijoje.

  • Žaidėjas nuvyksta į specialų loterijos punktą ar naudoja (pvz. komanda: /loterija) ir suveda kodą.

  • Suvedus kodą, aktyvuojama atsitiktinių prizų išdavimo sistema, kuri gali turėti animaciją ar efektą, panašią į CS2 dėžių atidarymą.


Galimi prizai (pritaikomi pagal serverio balansą):

  • Įvairūs serverio valiutos kiekiai

  • Paprasti arba reti daiktai / inventorius

  • Dėžės

  • Patirties taškai

  • Laikinos privilegijos

  • „Nieko“ – minimaliai, dėl azarto ir balanso palaikymo

 

3. Kuo ši sistema bus naudinga?

Pagrindiniai privalumai:

  • ✅ Padidins žaidėjų motyvaciją – ne tik gauti atlygį, bet ir pajusti azartą: „o kas šįkart iškris?“

  • 🔁 Sukurs ilgalaikį susidomėjimą – žaidėjai turės norą prisijungti kasdien ir išbandyti savo sėkmę.

  • 🛠️ Sistema panaudojama plačiau – renginiuose, šventiniuose event'uose ar kaip komandų prizų dalinimo priemonė.

  • ⚖️ Tinka serverio ekonomikai – prizo vertę ir retumą galima lanksčiai reguliuoti.

  • 🎮 Sistema būtų ne tik įdomesnė už esamą modelį, bet ir gerokai labiau įtraukianti.

Nu

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Sveikas, Paul_Nesu,

Dėkojame už pasiūlymą. Nors idėja su loterijos mechanika skamba iš pirmo žvilgsnio patraukliai ir potencialiai įdomiai, vis tik yra keli svarbūs trūkumai, kuriuos būtina apsvarstyti prieš svarstant tokio modelio įgyvendinimą:

❌ 1. Rizika paversti serverį „kazino“ tipo aplinka

Siūloma sistema stipriai remiasi sėkmės ir atsitiktinumo faktoriais. Tai gali būti smagu trumpuoju laikotarpiu, bet ilgainiui tai primena lošimų sistemą, kuri gali sukelti priklausomybę ar neigiamą žaidimo atmosferą – ypač jaunesniems žaidėjams. Tokios praktikos dažnai sulaukia kritikos net žaidimų industrijoje.


❌ 2. Realių pastangų neįvertinimas

Dabartinė užduočių sistema, nors ir paprasta, apdovanoja žaidėją už konkretų įdirbį – praleistą laiką. Tavo siūlomoje loterijos sistemoje galima 4 valandas praleisti žaidime ir gauti... „nieko“. Tai visiškai demotyvuotų dalį žaidėjų, ypač tuos, kurie vertina stabilų ir užtikrintą progresą.


❌ 3. Techninio įgyvendinimo sudėtingumas ir papildomi resursai

Loterijos sistema su animacijomis, efektų mechanizmu ir balanso skaičiavimais reikalauja ženklių programuotojų laiko sąnaudų, testavimo, potencialių bugų ištaisymo. Visa tai dėl funkcijos, kurios grąža ilgainiui gali būti abejotina – ypač jei žaidėjai greitai nusivilia prastais laimėjimais.


❌ 4. Galimas ekonomikos disbalansas

Net jei prizai būtų „balansuojami“, atsitiktinis dalykų, kaip privilegijų ar retų daiktų, dalinimas sukelia chaosą ekonomikoje. Tai mažina motyvaciją tiems, kurie siekia tikslų per pastangas – kai kiti tiesiog „išsuka dėžę“. Serverio ekonomikos stabilumas turi būti prioritetas.


❌ 5. Prarandama aiški progresijos logika

Dabartinė sistema aiškiai apibrėžia: praleidi laiką → gauni atlygį. Tavo siūlomas modelis pakeičia tai į: praleidi laiką → galbūt gauni ką nors → galbūt nieko. Tai painu, neprognozuojama ir tinka ne visiems žaidimo stiliams.


Apibendrinant:

Nors iniciatyva įvesti daugiau azarto yra suprantama ir vertintina, siūloma sistema kelia riziką dėl lošimų pobūdžio, žaidėjų motyvacijos sumažėjimo ir ekonominio balanso trikdymo. Vietoje to galbūt vertėtų tobulinti esamą sistemą – pavyzdžiui, pridėti dinamiškus bonusus ar pasiekimų sistemą, kuri skatintų ne tik laiką, bet ir veiklą (misijas, darbus, pasiekimus).

frontline.

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

prieš 5 minutes(-čių), Saul_Combs rašė:

Sveikas, Paul_Nesu,

Dėkojame už pasiūlymą. Nors idėja su loterijos mechanika skamba iš pirmo žvilgsnio patraukliai ir potencialiai įdomiai, vis tik yra keli svarbūs trūkumai, kuriuos būtina apsvarstyti prieš svarstant tokio modelio įgyvendinimą:

❌ 1. Rizika paversti serverį „kazino“ tipo aplinka

Siūloma sistema stipriai remiasi sėkmės ir atsitiktinumo faktoriais. Tai gali būti smagu trumpuoju laikotarpiu, bet ilgainiui tai primena lošimų sistemą, kuri gali sukelti priklausomybę ar neigiamą žaidimo atmosferą – ypač jaunesniems žaidėjams. Tokios praktikos dažnai sulaukia kritikos net žaidimų industrijoje.


❌ 2. Realių pastangų neįvertinimas

Dabartinė užduočių sistema, nors ir paprasta, apdovanoja žaidėją už konkretų įdirbį – praleistą laiką. Tavo siūlomoje loterijos sistemoje galima 4 valandas praleisti žaidime ir gauti... „nieko“. Tai visiškai demotyvuotų dalį žaidėjų, ypač tuos, kurie vertina stabilų ir užtikrintą progresą.


❌ 3. Techninio įgyvendinimo sudėtingumas ir papildomi resursai

Loterijos sistema su animacijomis, efektų mechanizmu ir balanso skaičiavimais reikalauja ženklių programuotojų laiko sąnaudų, testavimo, potencialių bugų ištaisymo. Visa tai dėl funkcijos, kurios grąža ilgainiui gali būti abejotina – ypač jei žaidėjai greitai nusivilia prastais laimėjimais.


❌ 4. Galimas ekonomikos disbalansas

Net jei prizai būtų „balansuojami“, atsitiktinis dalykų, kaip privilegijų ar retų daiktų, dalinimas sukelia chaosą ekonomikoje. Tai mažina motyvaciją tiems, kurie siekia tikslų per pastangas – kai kiti tiesiog „išsuka dėžę“. Serverio ekonomikos stabilumas turi būti prioritetas.


❌ 5. Prarandama aiški progresijos logika

Dabartinė sistema aiškiai apibrėžia: praleidi laiką → gauni atlygį. Tavo siūlomas modelis pakeičia tai į: praleidi laiką → galbūt gauni ką nors → galbūt nieko. Tai painu, neprognozuojama ir tinka ne visiems žaidimo stiliams.


Apibendrinant:

Nors iniciatyva įvesti daugiau azarto yra suprantama ir vertintina, siūloma sistema kelia riziką dėl lošimų pobūdžio, žaidėjų motyvacijos sumažėjimo ir ekonominio balanso trikdymo. Vietoje to galbūt vertėtų tobulinti esamą sistemą – pavyzdžiui, pridėti dinamiškus bonusus ar pasiekimų sistemą, kuri skatintų ne tik laiką, bet ir veiklą (misijas, darbus, pasiekimus).

Ačiū už nuoseklų požiūrį, labai vertinu konstruktyvią kritiką! Tačiau norėčiau pabrėžti keletą dalykų, kurie, manau, leidžia šią sistemą matyti kiek kitaip.

Pirma, nors loterijos elementas turi atsitiktinumo, tai nėra tik „kazino“ ar lošimo sistema – čia daugiau kalbame apie papildomą pramogą ir motyvaciją, o ne apie rimtą lošimą. Be to, žaidėjams visada galima suteikti bent minimalus prizas, todėl „nieko negaunama“ situacija galima ir keisti. 

Antra, dabartinė sistema uždirbti 50 000 valiutos per 4 valandas yra labai lengva ir greitai praranda prasmę. Mano siūloma sistema įveda azartą ir įvairovę, kurios dabartinėje versijoje trūksta, o tai skatina žaidėjus sugrįžti ir būti aktyvesnius.

Trečia, dėl techninių iššūkių – visada galima pradėti nuo paprastesnio varianto ir palaipsniui tobulinti. Jei nesukels didelio papildomo krūvio, verta pabandyti, nes galimas aktyvumo augimas gali būti labai naudingas serveriui.

Galiausiai, ekonomikos valdymas – tai kiekvienos serverio sistemos pagrindas, bet su tinkamu balansu ir prizų sistema galima išvengti disbalanso ir net pagerinti žaidėjų patirtį.

Taigi, mano manymu, šis modelis tikrai galėtų būti žingsnis į priekį ir suteikti daugiau įdomumo bei motyvacijos žaidėjams. 

Nu

Nuoroda į atsakymą
Dalintis per kitus puslapius

Registruokitės arba prisijunkite norėdami atsakyti

Jūs turite būti narys norėdamas palikti atsakymą

Registruotis

Užsiregistruokite mūsų tinklapyje. Tai paprasta!

Registruotis

Prisijungti

Jau esate užsiregistravęs? Prisijunkite čia

Prisijungti dabar
  • Aktyvių narių   0 nariai

    • Nėra registruotų vartotojų, peržiūrinčių šį puslapį.
×
×
  • Kurti naują...